sobota, 3 sierpnia 2013

Jadzia sobie w skowronkach.

Cześć C:

Jestem teraz, znowu, u babci i nie mogę dodać żadnych rysunków ;_; A narysowałam takiego ładnego motyla na róży... XD Dla mojej pani doktor, bo mnie poprosiła *^* Uczynna ja. Na razie pozanudzam wszystkich swoim poglądem na świat! Tak w ogóle to uwielbiam swój tok myślenia. Uwielbiam wszystko komentować w taki realistyczny sposób Cx Szczególnie te linki z bestów. Jeszcze żeby ktoś to czytał... XD Może zostanę jakimś krytykiem, czy coś, bo po prostu nie wiem ;-; Ale nie, chciałam sobie zostać psychologiem, bo lubię się w niego bawić i się zastanawiać, czemu sobie jestem smutna, z czego się cieszę jak debil i ogólnie Cx

Uwielbiam ten komentarz, ubóstwiam.

Ostatnio mam ochotę słuchać takich kawaii piosenek *^* Sobie słuchałam Nyan Cat'a, jejku XD
Nudzi mi się ostatnio, więc jeśli ktoś sobie zażyczy, może napisać do mnie na GG. 45859477 ~Mój numer.

Dobranoc wam życzę, choć sama spać jeszcze nie zamierzam :3

1 komentarz:

  1. T^T
    obiecałaś...
    T^T
    Jak słuchasz Nyan Cat'a to posłuchaj tego:
    http://www.youtube.com/watch?v=NI_fgwbmJg0

    Można na prawdę słuchać godzinami *.*
    Ale nieco ryje mózg xD

    OdpowiedzUsuń