poniedziałek, 29 lipca 2013

BAM.

Dobry wieczór *u*

Co prawda, nie przesłałam jeszcze zdjęć, (nie bić mnie *^*) ale mam parę starszych rysunków w zanadrzu. A więc: Let's go. (Się znalazła Angliczka od siedmiu boleści...)

Jedno z moich pierwszych chibi:

Bvahahahah, Grell z lutego XD

To nie moja ręka ;w;

A tu jakieś nie wiem co c:

Mmm, rysowanie Króla Demonów na lekcji polskiego i oglądanie Senyuu. w łazience podczas przerw XD

Dziś mam strasznie dobry humor *u* A tu zdjęcie jakiegoś kolesia. (XD) Zetnę se tak włosy. Nie mogę, jestem mistrzem Painta... Miau.


Ciekawe, co zrobi fryzjerka jak jej pokażę te zdjęcie.

Dobranoc wam.

2 komentarze:

  1. Miał być Toshiro =.=
    ale daruję bo ślicznie ci wyszła yyy... Król Demonów? ^^"
    fajne chibi :3
    Liczę na to, że Toshiro się pojawi... ne? =.=
    ale JESZCZE bić nie będę :3

    Widzę talent do Painta *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gome *^* Nie miałam czasu, oglądałam telewizję. Wiesz, że Kuba Rozpruwacz był leworęczny? Ah, ten Polsat Crime...

      Usuń