środa, 21 sierpnia 2013

"Dodałam 5 obrazków, to nie będę nic pisać przez miesiąc."

Hej, znowu piszę w nocy XD

A więc, ostatnio nie pisałam. Nie mam zbytnio czasu. (Chociaż, w sumie, nie okłamujmy się. Mam czasu od cholery. Po prostu zapominam.) Chociaż, w porównaniu z moimi starymi blogami, tu piszę systematycznie >.> To pewnie dlatego, że ktoś dodaje tu komentarze. To dodaje motywacji *^* A druga sprawa- niedługo dodam dwa nowe obrazki. Jeden mi nie wyszedł, bo postać, którą narysowałam, nie wygląda, jak postać, którą narysowałam. Drugi wręcz strasznie mi się podoba. Mogłyby być już dzisiaj, ale nie chcę obudzić mamy, rozumiecie... ;-; Tak więc, jutro.

W czwartek jadę na obóz do Poronina C: Będę musiała wstać koło czwartej rano. Ale chyba warto. Poznam innych "mangozjebów" *u*

Dobranoc wam x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz