sobota, 10 sierpnia 2013

Spoiler. *^*

No, hejo.

Dzisiaj sobie czytałam przez pół dnia książkę. No, skończyłam na 200 stronie i: "Starczy na dziś. " No dobra, ale sobie myślę: "Zobaczę co jest napisane z tyłu." (Nie czytałam opisu książki, bo wypożyczałam ją na szybko, zamykali bibliotekę za 5 minut i koleżanka powiedziała, że jest fajna. ) No i to był mój błąd.


Wszystko pięknie, idealnie, tylko, że na tym etapie czytania, co jestem ja, On się jeszcze nie dowiedział, że jest tym Czarodziejem. Byłam taka zła. Zastanawiałam się, jak można zrobić coś takiego?

Dziś trochę oglądałam Bleacha. Jestem na 217 odcinku. Ślamazarzę się z tym strasznie, no ale cóż, przecież mam limit danych. Gdyby nie to, skończyłabym go już.

Hm, chyba nie mam już co napisać, więc paa c:

3 komentarze:

  1. Hey ;3. Dziękuję ślicznie za komentarz u mnie. Jeśli mogę spytać, skąd znałaś adres? Przypadek czy grasz w SF 8D? A propos książek, mnie samą ostatnio kusi żeby zabrać się za jakiś tytuł. Pytanie tylko, jaki? Tej o której wspominasz powyżej nie znam, ale prawdę mówiąc chyba wyrosłam już z podobnej tematyki, gdzie główni bohaterowie to nastolatki. Może coś polecisz ;3? Przejrzałam też rysunki z poprzedniej notki, całkiem niezłe. Dodam cię do linków jeśli nie masz nic przeciw ^^ [panienka-emi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gram XD A czytać, to mało czytam i w sumie to podobał mi się już tylko Pamiętnik Narkomanki ;-;

      Usuń
    2. Dziękuję za dodanie mojego bloga do linków. Już się odwdzięczam :3

      Usuń