piątek, 20 września 2013

Neko Jadzia :c

Hejo c:

A więc, na początku, moja praca dla pewnej osoby imieniem Wiktoria, która zapomniała, że ma zrobić pracę plastyczną pt. "Zwierzęta, rośliny i ja". Tak sobie siedziałam w swoim pokoju wieczorem (chyba coś czytałam XD) i mama do mnie: "*Córeczko, możesz narysować pracę dla Wiktusi?" No i tak to było. Rysowałam to około 3 godziny, brawa dla Jadzi! *^*

*Mama nie mówi do mnie "Jadzia", więc napisałam se "Córeczka", a co. Naprawdę nie nazywam się Jadzia :c

Eh, to zdjęcie jest tak słabe... Muszę wyjąć aparat z szafki i robić nim zdjęcia, a nie tym nieszczęsnym aparatem w telefonie. A jeśli mowa o telefonie, kupiłam wreszcie kartę pamięci. 8 GB pamięci. Czuję taką wolność, wreszcie mogę mieć tyle filmików, piosenek i obrazków, ile chcę c:
Btw. 5 minut temu zorientowałam się, że zmienił się wygląd bloga. Moja spostrzegawczość mnie przeraża. No, ale mógę się tłumaczyć tym, że nie mam czasu, prawda? Oto wytłumaczenie na (prawie) wszystko związane z internetem.
"-Czemu nie weszłaś na GG?
-Nie miałam czasu. "
"-Czemu nie obejrzałaś jeszcze Bleacha?
-Nie miałam czasu. "

Hm, niedawno doszłam do wniosku, że to nie ja byłam jakaś taka... "beznadziejna", tylko moja stara klasa. Wszyscy byli wredni, śmiali się ze mnie, z moich kocich uszu. Teraz w miarę mnie nie wyzywają, mogę wręcz rzec, że jestem "sławna". Ostatnio grupka starszych chłopaków chciała ode mnie autograf. Wiem, że to było na żarty, ale i tak... No, fajnie XD

Koniec przemyśleń, baju 3:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz